Szanowni Państwo!
Serdecznie zapraszamy na drugie bezpłatne internetowe spotkanie Administratorów Bezpieczeństwa Informacji organizowane przez 2Business Consulting Group sp. z o.o., VidCom.pl oraz ProInfoSec.
Termin spotkania: 06.05.2011
Agenda spotkania:
12.30 – 13.00 – rejestracja uczestników
13.00 – 13.30 – wykład
13.30 -14.00 – wykład
14.00 – 14.30 panel dyskusyjny
14.30 – podsumowanie i zamknięcie spotkania
Wideokonferencja będzie dostępna na stronie:
http://flashvico.vidcom.pl/conference/join/spotkanie_abi
Link będzie aktywny w dn. 06.05.2011 od godziny 12:30. Zapraszamy !!
Dostęp do konferencji w uproszczonej formie, możliwy jest poprzez zwykłą przeglądarkę. Rozwiązanie to pozwala uczestniczyć w konferencji, udostępnia jednak możliwości systemu w ograniczonym zakresie.
Zachęcamy Państwa do pobrania i zainstalowania programu, który jest dostępny na stronie: http://www.vidcom.pl/pobierz.php
POMOC Komunikator ViCo (aplikacja Windows):
-Logowanie jako gość:
http://www.vidcom.pl/help/index.php?id=310&parent_id=308#curr
-Dołączanie do spotkania ABI:
http://www.vidcom.pl/help/index.php?id=261&parent_id=207#curr
Nazwa konferencji: spotkanie_abi
Szczegóły i rejestracja na stronie: http://www.goldenline.pl/spotkanie/ii-internetowe-spotkanie-administratorow-bezpieczenstwa-informacji
NIESPODZIANKA!
Część uczestników naszych spotkań prowadzi dyskusję w oknie czatu. Mamy dla nich specjalną niespodziankę – dla najaktywniejszego na czacie uczestnika spotkania przewidziana jest NAGRODA- kamerka. Liczymy, że w kolejnym spotkaniu będzie mógł uczestniczyć również w wersji wideo 🙂
Do zobaczenia 6 maja!
NIESPODZIANKA!
Część uczestników naszych spotkań prowadzi dyskusję w oknie czatu. Mamy dla nich specjalną niespodziankę – dla najaktywniejszego na czacie uczestnika spotkania przewidziana jest NAGRODA- kamerka. Liczymy, że w kolejnym spotkaniu będzie mógł uczestniczyć również w wersji wideo 🙂
Do zobaczenia 6 maja!
Dziękujemy wszystkim uczestnikom spotkania. Gratulujemy wygranych gadżetów!Mam nadzieję, że kamerki zachęcą większą ilość osób do uczestnictwa face to face 🙂
Ilość osób uczestniczących w spotkaniu była zmienna. O ile dobrze zauważyłem, utrzymywała się w okolicach 14 osób. Przez chwilę doliczyłem się 19 uczestników.
Wysłuchaliśmy dwóch prezentacji – na temat obowiązku informacyjnego oraz na temat wymagań normy 27001. Rozmawialiśmy głównie o monitoringu wizyjnym i związanych z nim obowiązkach.
Bardzo liczymy na Wasze opinie o spotkaniu. Co się podobało? Co możemy poprawić? Jakie tematy chcielibyście poruszyć na kolejnych spotkaniach?
Chciałem bardzo serdecznie podziękować wszystkim uczestnikom,
już drugiego – Internetowego Spotkania Administratorów
Bezpieczeństwa Informacji.
Cieszymy się, że taka forma kontaktu spotkała się z Państwa
zainteresowaniem. Mamy nadzieję, że w spotkaniach będzie
uczestniczyć coraz większa liczba osób oraz że staną się polem
ożywionej dyskusji i wymiany doświadczeń zarówno osób zawodowo
zajmujących się bezpieczeństwem informacji jak i tych, których
zagadnienia te interesują z pozazawodowych powodów.
Spotkania chcemy organizować w sposób jak najlepiej spełniający
oczekiwania uczestników. Dlatego, zwracamy się do osób
zainteresowanych udziałem w Internetowych Spotkaniach ABI z
prośbą o wypełnienie krótkiej ankiety –
http://www.2business.pl/index.php?page=ankieta-dla-sympatykow-internetowych-spotkan-abi
Chcemy w czasie spotkań umożliwić dostawcom rozwiązań
interesujących dla ABI możliwość przedstawienia krótkich
prezentacji. Zainteresowanych prosimy o kontakt.
Prezentacja ze spotkania dostępna na naszej stronie – http://klub.proinfosec.pl/zasoby/materialy-ze-spotkan/